Donderdag 24 februari
Oude taken
- Choice inplannen
- Post
- Consultatie brieven
Nieuwe taken
Bilan inplannen
Nadat de patiënt op een choice afspraak is gekomen, moet er een bilan worden ingepland.
Een standaard bilan ziet er als volgt uit:
- Beleving (4x)
- Logo: taal 2x
- IQ
- Kiné
- Ouders
- Kind
- Ouders
- Kind
- Conclusie gesprek
- Nabespreking
Belangrijke nummers
- 02 472 60 12: psycholoog volwassen ZH
- 02 477 60 27: PAika (gedragsproblemen)
- 5695: Neuro (leerproblemen)
- 1011: centrale
- 8941: ontwaking kamer
Overzicht van afspraken patiënt
In KWS bij afspraken onder het deeltje 'overzicht' kunt u de volgende letters:
- A: aanwezig
- W: wachtzaal
- T: tarificatie
Brief over afspraak maken + doorsturen via mail
Als ik een brief wou maken met alle afspraken en die per post of via mail wou versturen dan drukte ik op invulformulieren, input en koos ik uit afspraken NL/ FR. Ik noteerde welke afspraak het was en voor wie het was (ouder(s)/kind). Dan klikte ik op documenten: share: naar e-mail, pdf. Ik verstuurde dit met of zonder de vragenlijsten.
Melding plaatsen
Vandaag moest ik een melding maken via Intranet om toegang te krijgen tot een bepaalde map of schijf.
Aanmeldingen via de telefoon
Ik kreeg een aantal aanmeldingen doorgeschakeld via de telefoon van mijn collega’s. Als we een aanmelding krijgen via de telefoon moeten we vragen of het voor een diagnostische test of voor een opvolging van een kinderpsychiater is. Wanneer het voor een diagnostische test is, vertellen we hen dat er een wachtlijst is van ongeveer één jaar. Als ze dit niet erg vinden, zetten we hen op de wachtlijst en vullen een aanmeldingsformulier in met de gegevens van de patiënt. We plaatsen de patiënt dan achteraan op de wachtlijst op de computer en steken het aanmeldingsformulier in de map achteraan.
Wanneer er vraag is naar een kinderpsychiater of kinderpsycholoog moeten we vragen waar ze wonen zodat we alsnog kan doorverwijzen.
Maak jouw eigen website met JouwWeb