Woensdag 23 februari

Oude taken

  • Afspraken verplaatsen
  • Post
  • Consultatie brieven

Nieuwe taken

Afspraken annuleren

Als we een afspraak moet annuleren, zoeken we eerst de juiste patiënt in de verrekijker. Vervolgens gaan we naar afspraken, creatie en duiden we de afspraak aan en drukken we vervolgens op schrappen en voeren we de reden in waarom de afspraak geschrapt moet worden.

Vragenlijsten versturen via e-mail

Wanneer we een choice inplannen, moeten we de vragenlijsten naar de ouders sturen.
We kunnen de vragenlijsten vinden onder de H-drive, map secretariaat, rubriek templates vragenlijsten. We moeten altijd kijken naar de leeftijd van de patiënt, want er zijn verschillende vragenlijsten. Voorbeelden van vragenlijsten zijn: begeleidingsbrief, toestemmingsformulier.

Gebruik in uw mail het onderwerp: UZ PAika, afspraak en vragenlijsten naam patiënt.

Artsen bij bepaalde afspraak plaatsen

We kunnen afspraken ook handmatig inplannen. Dat doen we aan de linkerkant, pediatrie, conskpsy. En dan moeten we aangeven voor wie de afspraak is, wanneer en hoe lang hij duurt. Dan drukken we op bewaar.

Mensen op de wachtlijst zetten

Als iemand belt voor een aanmelding, vullen we een aanmeldingsformulier in. Daarop staan de volgende gegevens:

  • Datum aanmelding
  • Persoon die zich aanmeldt + relatie tot het kind
  • Naam
  • Voornaam
  • Geboortedatum
  • Taal thuis en op school
  • Domicilie
  • Gsm-mama
  • Gsm-papa
  • E-mail
  • Huisarts
  • School
  • Reden van opname

Stop vervolgens het aanmeldingsformulier achter in de map ‘in te plannen’. Plaats deze aanmelding ook op de wachtlijst, die te vinden is op de H-drive, onder secretariaat.

Choice inplannen

Wanneer we een choice wilt inplannen, kijken we wie er plaats heeft op de momenten ‘choice’ of ‘choice poli-infant’. Bij ‘choice poli-infant’ plannen we kinderen van 0-5 jaar. We bellen de ouders en vraagt eerst of ze nog interesse hebben.
Als ze nog steeds geïnteresseerd zijn, vertellen we hen de datum van de afspraak. We vertellen hen ook dat u de afspraak en de vragenlijsten nog een keer zult mailen. We controleren voor de zekerheid nog een keer hun mailadres. We vertellen ze ook dat ze een verwijsbrief mee moeten nemen voor de terugbetaling van de mutualiteit.
Als ze niet langer geïnteresseerd zijn, vragen we of we ze van de wachtlijst kunt halen. We verwijderen ze van de wachtlijst op de computer. Als ze een dossiernummer hebben printen we hun naam en barcode uit en leggen we het aanmeldingsformulier bij het pak om te scannen. Als ze geen dossiernummer hebben stoppen we het aanmeldingsformulier in de map voor het geval we ze ooit in de toekomst nodig hebben.

Melding plaatsen

Via Intranet kunnen we een melding maken voor bijvoorbeeld IT-problemen dat jouw mailbox niet werkt.

Maak jouw eigen website met JouwWeb